Kizlar genetik testimde 4 mustasyon cikti. Homozigot 3 tane 1 tane heterozigot. PAI-1 - MTRR- MTHFR - ITGB Integrin. Doktor bi daha yaptir dedi 4 taneden 2 si yanlis cikabilirmis dedi. Ama buyuk ihtimal kan pihtilasmasi var. benim bilmek istedigim bu sekilde hamile kalabilirmiyim? Hamile kaldiktan sonra tedavi yapiliyor dimi? Suan oylesine coraspirin icsem olur mu? Bende birde vitamin eksiksiligi var.