35+0 oldum benim hamileliğin başından hemorid vardi afedersiniz makatta iki meme vardi ama kantaron yağını ısıtıp pamukla koyarak eritti, kabiz da olmadım hiç..Uzun zamandır yoktu ,dün kabizdim çok az zorladım kabizlik geçti fakat gece bir sızlama geldi ve 2 tane kocamannnn hemorid memesi çıkmış ve cok şaşırdım Bayadır yoktu..Şimdi size sorum yine kantaron yag ısıtıp koysam sorun olur mu?Çünkü sancim oluyor..