Pinpirikanne Kızlar adeti gelen veya belirtisi olan var mi? Bnm bgun adet günüm ama gelen giden yok adete 6 gun varken bide 3 gun kala 2 tane test yaptm ikisi de negatif…beklemedeym bakalm ins vardr da testte cikmamistir 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
aynam Pinpirikanne bende heyecanla bekliyorum ama bazen bi iki gün gecikebiliyor baya ağrım var bi haftadır adet ağrısı çekiyorum üşüttüm heralde demiştim ama gelen giden olmayınca insan umutlanıyor 🙈
Tubada Pinpirikanne benimde bugün asla şaşmaz günü henüz olmadım ama acayip ağrı var sanki olacakmışım gibi bakalım bekliyorum yarına kadar olmazsam test yapacağım 🌸
Kumsalll23 Pinpirikanne Pinpirikanne 1 gün gecikmem var inşallah bakalım 😊 sırt ağrım çok fazla var baş dönmesi var akıntım yoğunlaştı Birde göğüs çevresinde damarlar çıktı bu belirtisiimi bilmiyorum artık 🙈
Nrnkymc06 Benimde bugun gunum ağrım 1 haftadr vardi bugnde var ama gelen giden yok 2 gun once test yaptigimda silik cikmisti bilmiyorum bakalim beklemedeyim
Pinpirikanne Nrnkymc06 silikse vardr canm…ben 3 gun varken yaptım negatif cikti kaset testte…ama adet gelmeden pozitif çıkmayan cok okudum burda o yüzden bi umut bekliyorum bnde…🤲🏼☹️ sende kaset test mi yapmistn
Nrnkymc06 Pinpirikanne inşAllah vardir canim 🤲 https://resimyukle.io/r/hSlXDoA4yn bu sekldeydi testim bugn olmazsam tekrar yapcam sabah hayirlisi artik guzel haberleri aliriz insAllah hepimizde 🤲🥰
Pinpirikanne Nrnkymc06 baya silik canm seninde ama çıkmış canm ıkinci çizgi bnde saliya kadar olmazsam salı alirm baklm bitane bakarm bidaha ins vardr bnmde cikmamistr ya 🤲🏼🤲🏼banada dua et cnim 🙏
aynam Nrnkymc06 bence hemen kan testi ver varsa bu müjdeyi hemen öğrenirsin hayırlı olsun inşallah vardır
Pinpirikanne aynam evet canm bndede bacak bel ağrısı var adet olcakmsm gıbı ins olmm ama olcam galiba birkaç gün geçerse test yaparm ins
Nrnkymc06 aynam inşAllah canim 🤲 bugun olmazsam veririm kan yarin herlde simdilik olmadim beklemedeyim🥰
aynam Pinpirikanne inşallah yaa bende öyle böyle umutlanıp umutlanıp hüsrana uğramakta çok yorucu o yüzden bende üç gün gecikmesini beklicem
Pinpirikanne aynam bnde oyle yapcam cnim iki tane negatif test gördükten sonra artık geçmeden asla yapmm cok uzuluyor ınsan ya unutlanioz cnku bide bu ay ektra klomen igne kullninca cok umutlandm hayrlisi bakalm 😑😑😶
Pinpirikanne Tubada aynn canm bnmde cok düzenlidir takvimim uygulamasini takip ediyorm birebir de tutar tarihi bakalm pazartesi salı da olmazsam bi test alip yapcam gene
Pinpirikanne Kumsalll23 olablr canm genelde adet belirtileriyle karıştırılyor ins vardr canim ins 🤲🏼🤲🏼💜
Pinpirikanne Kumsalll23 bnmde adet günüm bgun ama olmadm daha bel bacak ağrısı bndede var ins vardr canım bekliyorum bnde belki vardr testte cikmamistr diorum en son 3 gun varken test negatif çıktı
Kumsalll23 Pinpirikanne ben 11 gün önce kan vermiştim negatifti yani 1.20 çıkmıştı 12 gün geçti belki pozitiflesir çünkü daha yeni gecikme oldu bakalım kuzum 😊 inşallah regl olmayacağız bu ay🙈
Pinpirikanne Bfduam bnde oylece bekliyorum canm adetim tarihî bgundu gelmedi yarin mi gelecek gelmicek mi merak icindeym 😀🙈🙈