Arkadaşlar yeni hamile olduğumu öğrendim 4+6yım boğazım acıyor ve yanıyor baktığım zaman da kızarık şuan enfeksiyon olabilir mi bunun için sizce ne yapmalıyım daha önce iltihaplı ölüm gerçekleşti ilk gebeliğimde kalbi durmuş bu yüzden enfeksiyondan çok korkuyorum ne yapabilirim