17 haftalık olduk ama hâlâ bir hareket yok internetten bakıyorum 16 haftada hareketler başlar diyor kimisi 13 15 haftalarda hissettiğini söylüyo çok gergin üzgünüm artık her gün bunu araştırr oldum yemek yiyorum çikolata yiyorum yine de bir tıklama bile yok geç hissedenler oldu mu acaba gerçekten kötü bi haber alma korkusu var hep içimde beni de bilgilendirir misiniz lütfen.