35SD28 Benimde normalde saçım aşırı dökülur,gebelikte azaldı ben bunu kullandığım şampuana bağlıyorum.gebeligimin başından beri bebek şampuanı kullanıyorum.dogumdan sonrada devam edip deniycem dokulmezse başka şampuan kullanmiycam.Dokulme başlarsa dokulmeme sebebinin hormonel olduğunu anliycam.