Balbeby Kızlar bu gün doğum yapali 5 gün oldu 16 Kasım saat 18;45 de 35+0 olarak doğudu normal doğum yaptım bebeğim kuveze aldindi bir hafta kalacak dediler hergun arıyorum Bebek iyi çok şükür ama çıkarmıyorlar hala nolur dua edin yavruma kavusayim sağ saglim biran önce çıksın yarın hafta içi 6 gün oluyor gel al bebeğini desinler artık dayanamıyorum daha hiç kucagima alamadım kokusunu içime cekemedim hep uzakdan gördüm evladımı 4 yıl sonra rabbim nasip etti binlerce şükürler olsun dua edin kızlar🤲🤲🙈
Cicilibicili Balbeby sağ salim kavuşun inşallah. Çok zor o kadar iyi anlıyorum ki doğum yapıp almadan eve dönmek. Ama bugünler de geçicek yeter ki sağlıklı olsun da. Bol bol koklaşmalı günlere çok az daha sabır🌸
Belacivciv Balbeby İnşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini🙏🏻 Stres yapma kendine her şey güzel olacak öyle düşün 🌸
Gul-pembe Canım inşallah bir an önce kavuşursun oğluşuna Allahın izniyle🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Bebek hafta olarak ileri miydi yada normal haftasında mıydı canım , benim hafta olarak ileri erken doğar mı diye korkuyorumda ondan sordum
Derya2867 Gul-pembe aynen ben de bundan korkuyorum 29 haftalık hamileyim ama 32 haftalık görünüyor acaba erken mi gelecek mesela 35 haftalık olup 38 görünür de gelirse ne olur falan
ebruu19 Balbeby Sen kendini böyle yıpratırsan olmaz canım.. bebeğin sağlıklıymış ne güzel..ben 3 yıl önce 55 gün bekledim kızımı küvezden çıksın diye..Rabbim kucağına almayı da nasip eder inşallah 🙏
Gul-pembe Balbeby anladım canım, benimde durum aynı iki hafta önde gidiyor deniyor hep,o yüzden korkum eğer doğarmı diye,hayırlısı olsun tek. Korkma canım Allahın izniyle geçip gitcek unutcaksın sende, güle güle büyüt oğluşunu🤲🏻
Gul-pembe Derya2867 canım bende bundan korkuyorum hep,baştan beri 2 hafta önde görünüyor, hatta tartışma konusu da yaptım, kimi demişki bebek iri olsada ciğerleri gelişmediğinden yine küveze alınabilir falan. Bakalım inşallah en hayırlı sağlıklı şekilde alırız kucağımıza
Eymen72 Balbeby rabbim sağ salim kavuştursun bebeğini sana Allah kimseyi evlatla sinamasin iyi bilirim o beklemeyi.
Seranad Balbeby sen bol bol dua et sütün varsa süt götür bebişine ve sabret. Bende 36 haftalıkken doğurdum ama 32 ile uyumluydu acil alındı 16 gün bekledim yoğun bakım kapılarında corona sebebi ile göremedim de ama emzirmek için gittiğimde o kadar minikti ki iyi ki orda onlar bakmış dedim. Daha sağlıklı olmaları için orda olmak zorundalar. Bende bol bol dua edicem