Comologgo hayır canm 40 haftaya kadar bebem gelmedi kontrole diye gittik acilden yatışımı yaptılar suyum azalmış diye. Suni sancı verildi 0 sancı 0 açılma 🙈 nstden farklı sesler gelince ebelere seslendim salak saçma Stajyer öğrencileri oraya vermişler bı bok bildikleri yok neyse şansıma doktor geldi o sırada ona seslendim ultrasondan baktı bebem kakasını yapmış meğerse acilen sezaryene Alındım iyi ki sezaryen diyorum ♥️ normal doguranlari gördüm korktum ben aslında