Kızlar hepinize teşekkür ederim. İnanın zerre his yok icimde, ama her gören senin kizin olacak diyor. Neye göre diyorlarsa artik. Ama bende tık yok. Kese solda olursa erkek oluyor yazanlar olmus mesela, boyle belirtiler gercek mi diye merak ettim. Benim tam ortada sanirim😅