bigunanneolucak Ben de 2 dış gebelik yaşadım. İkincisi 2020 Ağustos ayında oldu. Aynı tüpte olunca tüpün birini aldılar, yine olmasın diye. Önceki dış gebeliğin bıraktığı yaraya takıldı ikinci bebek. O günden sonra korktum, korundum. Sonra zaten KPSS’ye hazırlanıyorum diye korunmaya devam ettim. Rahim filmi çekindim ben de. Sorun yok çok şükür. Tüp bebek uzmanına gittim. Belki dış gebelik riskini yok eder diye. O da tüp bebeğe ihtiyacın yok dedi. Dış gebelik tüp bebekte de olabiliyormuş. 2-3 aydır bıraktım işte korunmayı. Yılbaşına kadar olmazsa tüp bebek yaptıralım diyoruz bakalım. Yaşım 31. Artık beklemek istemiyorum daha fazla. Bir de atanacağım malum yaşantım biraz karışacak. O yüzden bir an önce hallolsun diyorum.
Hala atlatamadım ben yaşadıklarımı. Bebeğin yaşadığını bile bile alınması o kadar zoruna gidiyor ki insanın.