Sinemokcu Kizlar dun aksam covid asimin 2. Dozunu oldum malum bugun etkileri ağır geciyor ama tuhaflik hissediyorum afedersiniz rahime ara ara çok aşırı keskin bi agri giriyor bebekte cok hareketli değil normal mi yasayan varmi 35+6 haftaligiz