Mervexxx 38+0 Lahana oldu benim kızım. Hiç bir belirtimiz yok, yarın vajinal muayenemiz var. Eşim 23 üne kadar doğuracaksın diyor içine doğmuş 😅😅 sizler ne zaman doğuyorsunuz ? Belirtileriniz neler 🤷🏻♀️ Ben hurma ve pilatese başladım baktım kızım geleceği yok 😅
mavi_kus Mervexxx bugün bizde 38+0 olduk arada bir yalancı sancı oluyor ama onun dışında belirti yok 🥲 yürüyüş, zeytinyağlı perine masajı, sıcak suya oturma, hurma, ilişki hepsini yapıyoruz ama henüz gelmeye niyetli değil sanki 😂
_Aysgll_ Mervexxx 40+1 deyiz ve Kızımın gelmeye niyeti yok hala 😂 Çatı muayenesi olduktan sonra lekelenmelerim oldu bikac gün ama devamı gelmedi. Sancı falan da yok bekliyorum ama 🙈 23 ünde kontrolümüz var tek duam ozamana kadar sancılarımın gelmesi artık
Mervexxx Ceyduygu babamızın içine öyle doğmuş 😅 ama bana 40 ı görücem gibi geliyor. Biz ikimizde boğayız ve anlaşamadığımız tek burç yay nasılmolcak bakalım 😅
Mervexxx _Aysgll_ inşallah sağlıkla kucagınıza alırsınız 36 dan sonrası çok zor :( ben umarım beklemem 40 a 😝
Ceyduygu Mervexxx Aslında yay burcu çok pozitiftir ben herkesle anlaşırım 😂 Tek negatif yönü fazla özgür ruhlu kimseyi karıştırmak😂
_Aysgll_ Mervexxx hadi inşallah ya çok bekliyorum ama bakalım🙈 Gerçekten çok zor. Bide vakit geçtikçe insan korkuyo bişey olur mu eder mi diye . Şimdi 23 ünü zor bekliyorum kontrole gidince enazindan insanın içi rahat ediyo 🤭
Mervexxx _Aysgll_ ben simdiden yataktan kalkamamaya başladım 40 larda kalkmamak için yatmam herhalde 😅😅
Zhra4242 Mervexxx Ayy bende öyle sabırsızlıkla bekliyorum 38+4 benim de şu inatçılığı bıraksalar ne güzel olur ağrılarım oluyor ama sıklaşmıyor bir türlü 😭