EsraPureLoveAkyol Benim şafak 29 💙 heyecanlıyım ama bir o kadarda korkuyorum sizde durumlar nasıl 💙👼🏻🤗
deletedmom209 EsraPureLoveAkyol Kırıkkale Bucağında Ot Yanar Ocağında Çocuk Olup Gezeydim Yarimin Kucağında.. Ne Han, Ne Kale ŞAFAK 71 KIRIKKALE
kubranur58 EsraPureLoveAkyol 20 yazıyor programa göre. Ama doktoruma göre bebek bir hafta önden o yüzden 15 filan
Asrinbaby kubranur58 bnm ki de 2 hafta önden gidiyordu cnm 40+3 teyiz gelen yok. Ultrasona göre hesaplama bence 😂 ultrasona kalsa 2 haftalık olurdu benim oğlan. Ama bu gidişle 42 yi göreceğiz.