fatma-kpnk ilkinde esim kalmisti ve inanilmaz sinir olmustum ona. Gece boyunca sancidan kivranirken o horul horul uyumustu. Sabah yine sanci icindeydim kac saat suyum gelmesine o halde kivranmama ragmen beklettiler annem olsa muhtemelen ortaligi ayaga kaldirirdi ama biz cahil olunca aci icinde kalmistik sadece. Su an ikinci icin ise sanirim yine esim kalacak 🙈 hastane cok daha ilgili ozellikle de sordum hemsireler de yardimci oluyormus ve genelde esler kaliyor dediler