Merhaba herkese, son kontrolümdr 38+5e gün aldık kendi isteğimle sezeryan istiyorum. Sonra aklıma geldi son ana kadar beklesek kendiliğinden gelmesini o zaman sezaryene alınsam olur mu acaba diye? Doktora sormayı unuttum bir sonraki kontrolde sorcam. Merak ettim belki 40. Haftada gelecek ne kadar beklese o kadar iyi olmaz mı? Yoksa riskli mi olur? Deneyimleyen anneler var mı?