Sebebi de göbek biraz çıkınca duruşumuz değişiyor zaten vücut ağırlık merkezi de değişiyor. Ben normal hayatımda da duruş bozukluğu olan biriyim kambur duruyorum normal hayatta ağrı yapmıyor ama hamilelik durumu iyice ağrılı bi hale çeviriyor doktor da önceden bi sorun vardır tetiklemiştir dedi dik durmaya çalışın gün içinde ve artık otururken hep yastık kullanın