nesoo12 kimyasal ya saç derisinden emilip kana karışıyor ordan da bebeğe geçiyor ben 3. Ayım dolunca boyattım bir kere doğal boya adı altında bir boyaya 40 lira verdirdiler doğal boya falan yalan hepsinde kimyasal var sadece boyayı fazla solumamaya dikkat et ben sarışındım koyu renge boyattım doğuma kadar idare etsin diye ama şimdi bidaha boyicam