Kızlar yarın doğumum var epidural sezeryan olucam 38+3 Te almış olucak . Ben sigara kullandım hamileliğim boyunca bebekte bi problem çıkmadı şimdiye kadar çok şükür ama çok korkuyorum ciğerleri gelişmemiş vs olursa diye lütfen yargılamayın ve anlamaya çalışın☹️ Ama hep yememe içmeme çok dikkat ettim kahve bile içmedim 9 ay boyunca zencefil bal karışımları bol C vitaminleri aldım hep.. ne yesem ne içsem bugün acaba extra bilgisi olan var mı bu konuda ?