Mujde0808 Aminee32 herkesin degisik bence teyzem de suni sanciyla dogum yapti 0 acilmayla 40.haftasinda once rahimden yumusatici verdiler sadece dogumdan son iki saati siddetliydi hemen dogurdu
annesialisi Aminee32 41dim bende herşeyi yaptım ama çoook çok zor doğurdum. Gelecek olan geliyor vallahi sezeryan tercih ederdim yerinizde olsam
ATC Aminee32 aşagıda değilse çok yavaş ilerliyor süreç ve çatı muayenesi çok zor oluyo bebeğin kafasına dokunmak için çok ileri itiyor o yüzden aşagıda değilse hiç zorlama benim yukarıdaydı 2. Doğum olmasına rağmen çok zor ve uzun sürdü
Dseker Aminee32 ben aldım 3te aldım 5 te başladı sancılar 10 da doğdu normal korkmayın bol bol okuyun