26+3 haftalık hamileyim. Kızlar 3-4 gündür kasıklarım felaket ağrıyordu acile gittim nst ye bağladılar sancı çıkmadı ultrasonla baktılar çok şükür rahim ağzında da sorun yok . Ama kasık ağrılarım gün içinde hala çok oluyor resmen kanamam olcakmış gibi . Var mı bu durumu yaşayan 😞 yinede Korkmuyor da değilim …