26+3 haftalık hamileyim . 2-3 gündür bebişimin hareketleri az ama gün içinde öyle bir vuruyor ki vajinamda elektrik çarpması gibi hissediyorum.. az öncede oldu üst üste vurdu. Doktor bu aralar vajinada hissedebilirsin demişti . Ne zaman geçer ki kötü bi his açıkcası😞