Papatya çayı içiyorum kahvedende çaydan da uzak duruyorum ama işte bilinç altı bence. Birde çevremden birkaç kişide duymuştum som aylar hem rahat değiliz hem ağırlaştık vücutta kendini alıştırıyor gece uykusuzluğuna bebek doğmadan önce oyüzden heralde 🙄