Kizlar 40+6 haftalik hamileyim bugün çok sancim vardi hastaneye geldim yatişim yapildi suan hala devam ediyor her 5 dakikada bir geliyor ama agri kesici verdiler daha şiddetli olursa daha küvetli agri kesici vericez dediler sizce bu yapmalari normal mii agrimi daha fazla ketitmeleri gerekmiyor muu??