Arkadaşlar iki gündür kasık bölgemde hafif sizi gibi hareket ettikçe oluşan rahatsız edici bir ağrı var. Rahim büyüdüğü için mi oluyor acaba normal bişey mi?
Birde anormal derecede gece gündüz tuvalete gitmeye başladım, gidince de var yok arası anca biseyler oluyor. Gece uykularım inanılmaz kötü etkilendi. Bu duruma bir çözümü olan var mi yoksa doğuma kadar böyle mi olucak?