Geceleri çok WC kalkıyorum . 35+3 üm . Uyurken birden sıcaklığa sıçrayıp kendimi sıktım bi baktım çok tuvaletim var iç camasırım da bi iki damla ıslanmış tuvalete gittim hemen çok sıkışmışım . Altıma mı kaçırdım acaba suyum mu sızdı diye düşünmekten uyuyamadım . Doktora da emin olmadan gitmek istemiyorum bir daha gelmedi . Böyle uyurken altına kaçıran var mıdır 🤦🏻♀️