Arkadaşlar merhaba, sancılarım inanılmaz şiddetliydi ve son çare olarak annem popoma tanzikli sıcak su tuttu o şekilde tuvaletimi yaptım. Sonrasında rahatladım. Hastanede 2. Gün rahatça gazımı çıkarabildim ve taburcu olduk. Eve geldim bol su, sadece sıvı beslenme ve pekmez suyu, hoşaf vs içtim şuan herşey yolunda gazımı rahatça çıkarıyorum. Benim tavsiyem sular içinde de kalsanız ayağınızı belinizi üşütmeyin sıkıca giyinin, sezeryan sonrası mutlaka göbeğinizi sıkıca bir kumaşla sarıp destekleyin. Bunlar olursa sancınız azalacaktır. Şuan çok iyiyim. Hayırlı doğumlar diliyorum.