Tatlisanneadayi Kızlarr bartholin kisti var bende çok şişmiyor canımı yakmıyor çok hafif şiş bi şekilde duruyor öyle. Ama doğumda nasıl olur bilmem. Bartholin kisti olup vajinal doğum yapan var mı ağrı sızı çok oluyor mu doğum sırasında ve sonrasında ?
Minecrs Tatlisanneadayi belirtisi ve sislik tam olarak nerdeydi bende supheleniyorum 30 haftalik gebeyim
MelekAlyaM Tatlisanneadayi bende de vardı yürüken cok zorlanıyordum agrı yapıyordu iki gün beyaz dur kurusunu sıcak suda bekletip içtim kendılınden patladı düzeldi ama hamile degıldım o zaman hamilelikte içilir mi bilmiyorum
Tatlisanneadayi MelekAlyaM evet ben de bekarken içmiştim ve çok fena büyüyüp patlamıştı acile gitmiştim bi daha içmedim 😆