Dunyabebek Kızlar benim gibi suya doymayan varmı su şişem yanımda duruyor. Sürekli içiyorum yarım saatte bir hani 1 gün su icmezsiniz içiniz yanar ya öyle hissediyorum . Neden acaba??
Ozlemflz Dunyabebek hamilelikte çok normal canım bende inanılmaz öyleydim. Yeni icmisken sanki susuz kalmış gibi oluyordum içim yanıyordu sürekli. Şimdi biraz geçti gibi 38+5 oldum değişebiliyor demek ki bebeğin ihtiyacı oluyor günde 3-3.5 litre icmek gerekiyor.
Umudayolculuk36 Dunyabebek kız bende öyleyim 34.haftamdan beri var şuan elimde şişe diktim uyucam ama elimde değil😂
Derin34-23 Dunyabebek 20 saniye de bir susuyorum dilim damağım kuruyor su içsem de ağzım dilim kup kuru anlamadım canım bende içim yanıyor ayaklarım vücudum bende 32 oluyorum yarın 😄