Leylatnlk
Kızlar sol kasığıma birden bıçak gibi sağlanıyor ve sol bacağını kitliyor hiç hareket ettirtemiyorum bilgisi olan veya bu durumu yaşayan varmı doktorumuz aradım ama cevap vermedi ara ara çok şiddetleniyor normal mi yerleşme ağrısı filan mı bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim..