YusufunAnnesi6327 Meraba güzel anneler saat oldu kac Ben halen yatmiyorum 😔 Uyku sorunu yasayan var mi gebelikte aranizda? Ne ise yarar? Birde bebege kilo aldiran yiycekler hangileridir?❤️
Gkcdila YusufunAnnesi6327 ben hiçbir gece uyuyamıyorum bacak uyuşmalarım oluyor her gece. Şimdi de yoğurt yiyiyorum 😁 kilo aldıran kaşar diye duydum.
Merinosunannesii YusufunAnnesi6327 muzlu nesguikli süt yap kendine Ceviz badem kuru meyve Her gün kaşar ye
Ceylan27 Ben hiç yatamıyorum gündüzleri kısmen yatıyorum aşırı bel agrim var bide kilo aldıran genellikle ben muz ve süt tüketiyorum yemekle hiç aram yok bıraksalar tüm gün aç kalirim
cukulataannesi Malesef o uyku sorununu çözemeyen bir de ben varım🥲 bekarken hayatım daha düzenliydi. Hatta ilkokul lisedeyken tavuk gibi yatardım. Evlenince ayarlarım bozuldu🤭Eşim gececi. Gece o olmayınca kendi halimde takılıyorum sabaha karşı uyuyorum. Bi de onla beraber uyuyorum. Hatta o benden önce uyanıyor bazen. Akşam erken yatıp sabah erken kalkanlara hayranım. Nasıl yapıyorlar😒 bu arada geceleri muzlu süte sardım 7. Aya girdik diye kilo alsın çukulatam dedim. Ondan mı bilmiyorum ama 2 günde bile karnımın boyutunun değiştiğini hissettim.
tulay33 Valla bende zorla yiyorum,cerez hıc sevemiyorum…kahvaltı öğlen yemeği akşamda meyvesuyu falan sıkıp içiyorum…pekmez muz yogurt kakaolu süt kilo aldırır
Esm1- tulay33 meyvenin suyunu içmeyin meyvenin kendisini yiyin çünkü direkt suyunu içmek şekeri yükseltiyor doktorum bana öyle demişti