Ben de aynı şekilde fena durumdayım ve aynı zamanda gebelikte ıkınmak çok tehlikeli bu da aklınızda bulunsun. Benim de doktorum folik astimi bıraktırıp.içinde folik demir probiyotik içiren başka destekleyici verdi kabızlığa iyi gelebilir dedi umarım işe yarar