mammaaa33 merhaba bugün görüştüm önümüzdeki hafta içi için detaylı ultrason randevusu aldım. Ücreti 700 TL. Kesinlikle öneriyorum benim ilk gebeliğimde bebeğimde sıkıntılar vardı başka perinatologlara da gittim ama en çok Ece hanımdan memnun kaldım. Şimdi doktorum bana başka doktor tavsiye etti ama ben Ece hanıma gitmeyi tercih ettim. Çünkü hem iyi bir doktor hem de diyaloğu çok iyi🌸