Mminikmucizemmm 34+5 teyiz bir haftadır kasıklarımda bile şişlik hareket hissediyorum vajinada baskı hissediyorum bazen bacağımın içi Bile acıyor kramp giriyor bu kadar aşağıda hissetmek normal mi siz bu haftalarda nasıl hissediyorsunuz
Busra_Yildiz Mminikmucizemmm 34+3 bende aynı şekilde şu 3-4 gündür çok zorlanıyorum sürekli bir baskı var aşağıya doğru uzun süre oturamıyorum mesela. Genital bölgede bıçak saplanması gibi ağrı hissediyor musun ?
Lavantakokusu Mminikmucizemmm aynıyız canım 34+5 benimde biraz yürüyünce sanki çocuk çıkacakmış gibi baskı oluyor 😵
Beyzaay Artık 35 haftanı doldurmak üzeresin :) biz de 31e girdik. Doktorum bunun normal olduğunu bebeğin ağırlığının arttıkça elbet aşağıdaki baskıyı daha çok hissedeceğimi söyledi… gönlünü ferah tut kavuşmanız yakın ❤
Mminikmucizemmm Beyzaay bir yandan normal sanırım diyorum bir yandan da korkuyorum acaba bebek aşağı inmeye başladı doğurur muyum erkenden diye 🤦🏻♀️
Mminikmucizemmm Busra_Yildiz bazen hareket ettiğinde anlık hissediyorum ama bazen otururken çok rahatsız oluyorum bazen de yürürken, yatayım rahat edeyim diyorum bu sefer de sağdan sola dönmem iki dakika sürüyor
Busra_Yildiz Busra_Yildiz geçen hafta kontrolde yüzünü görmek için baya aşağı indi doktor hemen hemen kasıklarımla genital arasındaydı ultrason cihazı acaba şimdi daha mı aşağıda ya da kanala mı yerleşiyor ondan bu ağrılar çözemedim 😂 ben şimdiden doğursam da kurtulsam modundayım acayip bunaldım
Mminikmucizemmm Lavantakokusu ya evet eksikleri halledeyim diye çarşıya gittim yürürken sanki doğuracakmışım gibi baskı hissediyorum ama sancı veya ağrı gibi değil sanki biri orayı eliyle aşağı ittiriyormuş gibi
Mminikmucizemmm Busra_Yildiz bende eksikleri tamamlamadan gelme bebeğim diyip duruyorum 38 e kadar beklese yeter gibi 😂