Busbus03 Merhaba ben çok yeni hamileyim 3 4 haftalık ben 1 haftalıkken anladım ve normal doğum küçüklüğümden beri en büyük korkum burdakiler çoğunluk nasıl doğum düşünüyorsunuz 😇 ve hamileliğiniz nasıl geçiyor kaçıncı haftada anladınız hamile olduğunuzu 🙈
Ece003 Busbus03 1 haftalıkken nasıl anladın kız 😄tüp bebek mi eğer öyleyse bende 6. Günde anladım test yaptım ve pozitif çıktı normal doğum istiyorum bende sezeryandan korkuyorum daha önce ameliyat olmadım çünkü 24+4 bu gün oğlum olucak kısmetse 😇
irem_altun74 Busbus03 canım bebeğin gelme dırumuna da bağlı oluyor bende normal Doğumdan korkuyordum ama çokta istiyordum bebeğim öyle doğmak istemedi ve suyu erkenden geldi mecbur sezeryan oldum sezeryan da abartılcak kadar korkunç değilmiş iyiki de yapmışım diyorum 🥰 oğlumu 7 haftalıkken öğrendim kızımı da 5 haftalıkken 🌸
Busbus03 Ece003 ay valla bende anlamadım tüp bebek değil normal ama anladım 😂 tabi testte falan çıkmadı 2 haftalıkken bile kanda çıkmadı benim sonra 1 hafta sonra tekrar kana gittim çıktı 3 haftalık 😂 hemen vücudumda değişiklik oldu herhalde bende hiç göbek yok dümdüz ondan fark ettim şişti kasık bölgem sertleşti falan
Busbus03 Ece003 benim arkadaşımda tüp bebek istiyor da biraz bilgi verir misin acaba sende bahçecide olmuşsun o da oraya gidicek