Atlans Selamlar. Yumurta toplama sonrası 5.günümde reglim başladı ama kanamam normalden çok çok daha az ve ağrısız geçiyor. Normal mi acaba bu şekilde regli gören var mı? Sizlerin ilk reglisi kaç gün sonra ve miktar olarak nasıl olmuştu ?
Veraay60 Atlans bazılarında çok fazla oluyormuş doktor bana fazla olabilirsin pıhtılı gelebilir filan dedi ama dediği gibi olmadı normal adet olmuştum. Benim de 5 gün sonra olmuştu 🌻
Bfduam Atlans canım soruna cevabım yok o süreci bilmiyorum, seninle postunda yazışmıştık uzun uzun, nasılsın? Inş hayırlı haberlerini heyecanla bekliyorum annesi🤲🤲❤
Veraay60 Atlans iyi canım çok şükür. Rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin inşallah hayırlısı ile bundan sonra birde güzel haberi alırsın 😊🤲🌻
Atlans m060918 herkeste aynı olmuyor doktor durumuna göre sana özel karar verecektir canım. Benim dondurulmuş embriyo transferine karar verdi doktorum , opudan sonra 5. Gün regli oldum ve bu reglide transfer için ilaçlarada başladık.
Gmzkiraz Atlans merhaba 🤗ben de bahçecide yaptırıyorum. seninle aynı süreçteyim galiba aralık ortalarında transfer dedi doktorum ama çok heyecanlıyım ve birazda korkuyorum ya olmazsa diye hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah
Atlans Gmzkiraz benimde Aralık ortası transfer bende çok heyecanlıyım inşallah bebişlerimize kavuşuruz 💙
Atlans Bfduam selam🙂 iyiyim canım transfer günümü bekliyorum heyecanla. Sen nasılsın naptın ilaçları kullanıyordun en son gonal F
Bfduam Atlans ins güzel sonuçlar alacaksın🤲 Catlatma iğnesi oldu 9.günüm canım, bugün yaptım negatif, iğnenin etkisi gitmiş, bakalım pozitife dönecek mi, sen daha önce ovitrelle oldun mu, olduysan bilirsin süreci.
Atlans Bfduam oldum canım benim iğnenin pozitifliği 11 gün falan sürmüştü bir kere, bir kerede kimyasal gebelik olmuştu. İnşallah hayırlı sonuçlar alırsın canım ❤️