Minikbebelak Ayaklarım şişti ellerimde ama sağ ayağım daha yoğun üstüne bastıkça acıyor ve yanma oluyor 31 haftalık hamileyim normal mi? Tansiyonum normal çıkıyor
Asyaveannesi36 Minikbebelak tuz tüketimini 0 a indirin bol su İçin ayaklarınızı uzandığınız da yukarda tutun çok ayakta kalmamaya çalışın günde bir tane de maden suyu tüketin bende 32 haftalığım hiç ödemim olmadı
Umudayolculuk36 Minikbebelak bende var canım ayaklarım bastıkça ağrıyır 35.haftadayım ellerimde aynı sebep bilmiyorum 🤷♀️
Mikrop Bende 34. Haftamdayım özellikle sol ayağımda daha fazla, ellerimdede var doktoruna soran var mı ?? Tuz ve suya dikkat ediyorum