Kızlar beni hastane ve kan tutuyor o ortama girince bile tansiyonm düşüyor doğum yaklaştıkça korkum başladı sizce böyle bı durumda sezeryan doğum mu yapılır ben normal doğum çok istiyirum ama doğum esnasında kan o koku hissedince bayilirsam felan korkuyorum