İlk önce doktora gittim hiç bir sorun olmadığını söyledi . Folik asit ve d vitamini başlattı . Ben de eczanede omepa vm aldım tüm vitaminler var içinde . Arı sütü balı polen karışımını yiyorum , keçi boynuzu pekmezi, soğan suyu sabah akşam yapıyorum . Stresim yok sadece bebek olsa keşke diye gün içimde aklıma geliyor . Kendimi sıcak tutuyorum ayaklarımı belimi . Maydonoz süt buharı yaptım 2 kere üst üste . Kızlar siz ne kullanıyor ve yapıyorsunuz ? Etkili öneriniz var mı ? Heyecan yaptımmm ve Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah kızlar olursa Allahtan olmazsa Allahtan