Meralaksoy kanama olabiliyor kötüyü düşünmeyin herkeste kanama olmuyor banada plesanta aşağıda dedi doktor 20. Haftada baya korktum. Şimdi yukarı çıkmış herşey normal. 30 dan sonra yukarı çıkıyor büyük ihtimalle. Çok ağır kaldırmayın ayakta çok durmayın. Ayaklarınızı duvara uzatıp bekleyin gün içinde. İlişkiden kaçınmak gerekiyor. Kanama olursa hemen doktora gidin düşük iğneleri falan var