Bade234 ben 16 haftalık bebeğimi kaybetmiştim normal doğum yaptırdılar kürtaj olmadım üniversite hastanesinde yaptırmışlardı doğumu o doktor 2 ay korunman yeterli demişti kendi doktorum bebek büyümüştü rahimin toplanması 4-5 ayı bulur dedi bekle demişti bence insan kendini tanıyor ben 4ay sonra normale döndüğümü farkettim 5.ay evet artık eskisi gibi tüm düzenim dedim regl açısından felan 5. Aydan sonra da hamile kaldım hemen size de çok geçmiş olsun teselli edecek cümle olmuyor maalesef bazen inşallah minik meleklerimiz bizi bekliyordur 🤲🏻