Bazen bebek hareketlerini hissetmek için sırt üstü yatıp hafif hafif karnımı bastiriyorum tabiki bilinçli bi şekilde ufak bir baskı bazen de göbeğimi hafif sallıyorum tepki versin diye bebeğe bi zararı olur mu sizce bilemedim kendim rahatlamak için onun rahatını bozmuş olmuyorum değil mi .? Gebelik haftası 31