CnsUst Merhabalar arkadaşlar 37+4 kız bebeğe gebeyim. Bebeğim karnımda sürekli sertleşiyor 5 10 saniye sürüyor ama baya nefesimi kesiyor diyebilirim her 10 dakika da bir yapıyor bunu sebebini bilen var mı yardımcı olur musunuz
Sinemokcu CnsUst Gecmiyorsa ve dedigin gibi duzenliyse acile git canim çünkü haftan uyumlu dogum kasilmalari olabilir
Baharozdemir CnsUst eğer kasılmalarıniz düzenli aralıklarla devam ediyor ise dr bilgi verin hast gidin bence. Doğum zmn yakın cunku
Valeria CnsUst ben de 37+5im benim doktorum kasılmalar yarım saat içinde 10 dakika arayla 3 kez arka arkaya olursa haberim olsun diyor. Bence siz de doktor ya da ebenize bi haber verin🙏🏼
CnsUst Sinemokcu teşekkür ederim canım biraz daha takip edeyim bakayım geçmezse bi gideyim ama başka ağrım sızım falan yok hiç
2kiz1erkekannesi Her 10 dakikada bir diyorsunuz. Duzenliyse dogum sancisi olma ihtimali yüksek. Bitaz daha takip et sanci arasi sıklaşır ve siddetlenirse emin olursunuz
CnsUst 2kiz1erkekannesi teşekkür ederim başka bi ağrım falan yok ama belimde falan sadece içimde çok kötü sertleşiyor ama canım baya acıyor olmazsa biraz daha takip edeyim gideyim sağolun tekrardan
Sinemokcu CnsUst Agri sizi olayi degisiyor canim kisiden kisiye duzenli kasilma demek rahim agzinin acilmasi bu da dogum demek arkadasin dedigi gibi doktorunu bilgilendie imkanin varsa bilgilendir nst ister buyuk ihtimalle acilde de onu yaptir zatrn cikar hersey simdiden gecmis olsun 😌
2kiz1erkekannesi CnsUst İste o bebek sertleşmesi dediğimiz sey sanci.aslinda. Allah yardimcin olsun. Darisi basima ayy🤗 haber ver gelisme olirsa.merak ederim 🤩
Minicikkiz CnsUst 2kiz1erkekannesi Valeria Kızlar bu kasılma dediğiniz şey nasıl oluyor. Bende 37 haftaligim. Bebeğim toplanıp duruyor. 2 cm açıklığım vardı. Kasilmada sancı oluyormu ?
CnsUst 2kiz1erkekannesi 😁😁tamam canım ederim inşaAllah rabbim hepimizi sağsalim kurtarsın inşaAllah ☺️
Hly06 2kiz1erkekannesi ya bende 38+4 haftadayim. Bebek iyice sertlestiriyor karnımı. Bu kasılma mi oluyor? Ama ben agri veya sanci hissetmiyorum bu normal mi peki?