Kızlar biz 10 haftalık olduk 🍓 iki haftadır karnımda hem belirgin büyüme hemde çok kaşıntı olmaya başladı sanırım önlem almazsam çatlamaya başlayacağım 🤮sizlerde de oluyor mu benimki erken mi başladı bilmiyorum ama önlem almak istiyorum özellikle tecrübeli olanlar neler kullandı yada benim gibi ilk olanlar ne kullanıyor hangi markaları önerirsiniz veya alternatif yöntem ?yardımcı olursanız sevinirim çok🌸