İzmir de barış büke ye gittim yarım saat sürmedi tamam herşeye baktı ama ben tatmin olmadım ortam resmiydi buz gibi doktor normal sevecendi ama daha farklı hayal etmiştim . Bide ben en çok detaylı ultrasonda güzel bi ultrason fotosu hayal etmiştim hani yapıyırlar ya doğumdan sonra paylaşıyorlar benim fotolar çok kötü kalitesiz yani 😣 bide 600 verdik ücret