Didemm34 Herkese merhaba sevgili anneler ☺️ Bende 6 haftalık hamileyim , çok faydalı bilgiler paylaşıyorsunuz birbirinizle. Aşırı derece de kaşıntım var pişik oldum herhangi bir krem kullanabilir miyiz bilgisi olan var mı acaba