Asya_2402 Merhaba herkese anne yanı beşikte son karar aşamasındayım yardımınıza ihtiyacım var.safe Side anne yanı beşiği baby plus 450 lira aynı model pregoda var 600 lira.aralarındaki fark prego pamuklu kumaş etrafı ve reflü yatağı da olabiliyor baby plus ise müzik ve titreşim özelliği var.Karar veremiyorum kullananlar var mı aranızda ?
Pinarbeki Asya_2402 canm safe Side de reflü yatağı olabilio nasip olursa bende ondan Alican gidip baktık içimize sindirdik. Önümüzdeki ay nasipse alicaz iyice araştır derim
Fulyag Asya_2402 ben de yeni bakmaya başladım da bu saydıklarınız dışında özellik farkı yok sanırım dimi?
Adaverta Asya_2402 merhaba anne yanı beşiği aldığınızı söylemişsiniz acaba içine ayrı yatak yaptırdınız mı yani gerek oldu mu ?
ArzuGl Ben baby plus alıcam içine yatak yerine reflü yastığı koyup onun üzerinde uyutmayı planlıyorum.
Asya_2402 ArzuGl kalite olarak prego sanki daha iyiydi bi de reflü yatağına dönüşebiliyor kendiliğinden ama Bilemedim
Asya_2402 Pinarbeki safe Sade e bebekte baktık o özellikten (reflü yatağı) hiç bahsetmedi satıcı bide yatağı katlarınken bi yarım saat uğraştı o yüzdn diğer markaya baktık başka mağazada.
Asya_2402 Fulyag işte müzik ve titreşim safe Side de var ama reflü yatağı ve etrafının pamuklu olması özelliği de pregoda vardı. Sanki prego daha güzel hava alır yanlardan daha sağlıklı gibi geldi
ArzuGl Asya_2402 prego reflü yatağı gibi eğik konuma geliyor ama illaki içine birşey koymak gerekeecek çok ince bir minderi var. O yüzden reflü yastıklı baby pkus mantıklı olur gibi geldi bana.
Pinarbeki Asya_2402 bize bahsetti canm. Eleman yüksek ihtimalle tecrubesizdir ayakları ayarlanabilio o şekil reflü yatağı oluo .
Fulyag Asya_2402 ben de internetten baktım henüz inceleme fırsatım olmadı zaten prego baby plus ve chicco daha ön plandaydı hepsinde de birkaç farklı özellik var gibi bakacağız artık 😊
Asya_2402 ArzuGl şimdi bir daha geldim mağazaya inceledim baby plus da reflü olabiliyor Ablam da kalitesini beğendi sanırım bunu alacağım ben 150 lira fark vermeyeceğim müzik ve titreşim olayı da gerekli olabilir
DeryaKuzusu Merhaba hanımlar acaba aramızda olan var mıdır hala? Bu beşikleri alıp kullandınız bizlere de önerir msiiniz? Avantaj ya da dezavantajları nedir?