Fundal lohusalık kişiden kişiye değişir bence. Bende o aşırı duygusallık ağlaklık olmadı. Ama şu kesinlikle var. Bünyeniz çok hassas oluyor bebek gibi oluyorsunuz kendinizi iyi korumanız lazım. Ben mayısta doğum yaptım. Bi gece yatarken üstüm hafif açıkta kaldı bende çok önemsemedim. Ertesi gün hasta uyandım 🥺 birde kendinize bakmaya fırsat bulamıyosunuz. Minicik bebeğinizle ilgilenmekten. Ama bakıma en çok ihtiyaç duyduğunuz zaman da lohusalık