ebruu19 benimde suyum fazla 34 haftalık hamileyim. Doğum sancılarım başladı düzenli yatış verdiler sancıları durdurdular 2 doz ciğer geliştirici yaptılar. Bebek ilerden gidiyor. Şeker sonuçlarım benim de hep temiz çıktı. Suyun fazla olmasının bilinen nedeni şeker oluyor genelde ama bilemediğimiz nedenlerde var dedi doktor. Perinatolojide yattım ben takiplerimde artık orda yapılacak.