yildizz13 Melos1 ben 35+5im. Sadece gece bağırsaklarım çok çalışıyor ve midem deli gibi yanıyor. Bol su iç canım
alyaninannesi2 Yok canım bende 35 oldum. Üşütmüş olabilir misin ? Ya da herkeste aynı geçmiyordur. Kendini sıcak tut bide çok baharatlı tatlı yeme
Melos1 yildizz13 aksam bianda mide bulantısı oldu yattığım yerde uzun bi süre geçmedi ki hamileliğimin başından beri böyle şiddetli bulantı yaşamamıştım
yildizz13 Melos1 belki normaldir canım. Herkeste bir olmuyor bu etkiler. Olmadı doktoruna danış belki bir ilaç birşey verir iyi gelir