Arkadaşlar aranızda 35 haftalıkken doğum yapanlar var mı iki gün önce doğum yaptım ciğer geliştirici bir doz vuruldum suyum çok az diye bir doz ciğer geliştirici vurulduktan 3 saat sonra doğuma alındım.Doğumdan sonra bebekte inleme var dediler ve gecesine entübe edilip makineye bağlandığını öğrendim enfeksiyon filan da var diyorlar şimdi kafayı yicem ordan sağ Salim kucağıma alabilecek miyim yok mu benim durumumda olan